פגישת ייעוץ ראשונה – חינם!

חוות דעת משפטית רופא שיניים

חוות דעת משפטית רופא שיניים – למה זה כל כך חשוב?

רבים מאיתנו שומעים לעיתים על מקרים מצערים, בהם אדם מתחום הרפואה מתרשל בתפקידו, ומסב בכך נזקים למטופליו. מקרי רשלנות רפואית הם תדירים מדי, לצערנו, והפיצוי בגינם אינו קל להשגה. לצורך קבלת פיצוי בגין נזקי רשלנות רפואית, נדרשת תביעת רשלנות רפואית. במהלך התביעה, על הניזוק להוכיח שהרופא או הצוות הרפואי התרשל בתפקידו, והתרשלות זו היא שגרמה להתרחשות הנזק.

מקרי רשלנות רפואית יכולים להתעורר בכל תחום רפואי שקיים. לדוגמא, בתביעת רשלנות רפואית כנגד רופא שיניים שהתרשל וגרם לכם לנזק – כחלק מתהליך הגשת התביעה, מומלץ לצרף חוות דעת משפטית רופא שיניים מטעם רופא אחר שאתם סומכים עליו, רופא שיוכל להתבונן בתיק הרפואי שלכם, להבין מה ההליך שננקט במהלך הטיפול הרפואי בכם – ולהצביע על הליקוי בהתנהגותו של הרופא המתרשל שטיפל בכם.

חוות דעת רפואית שיניים יכולה לעשות את ההבדל בין ניצחון להפסד בתיק שלכם בבית המשפט. חוות הדעת, הניתנת מידי רופא שיניים מוסמך, היא ההוכחה שמהווה אחת מהראיות החזקות שלכם במהלך המשפט. לפעמים, חוות דעת רפואית תוכל לסייע עוד בשלבי המשא ומתן עם הצד השני לתביעה.

במידה שחוות הדעת הרפואית תצביע על ליקויים משמעותיים בהתנהגות הרופא, ייתכן שאותו צד יסכים להתפשר. אם לא, חוות הדעת תהווה ראיה משמעותית שתעזור לכם להוכיח לבית המשפט שהרופא הנתבע התרשל בתפקידו, ושהתנהגותו הייתה בסטנדרט נמוך יותר מהסטנדרט הראוי והרווח בקרב קהילת רופאי השיניים האחרים.

לצורך קבלת חוות דעת רפואית משפטית שיניים, מומלץ שתפנו לאדם המתמחה בשני התחומים גם יחד, כזה שרואה את התמונה המלאה והרחבה, ויודע כיצד לשחק בשני המגרשים: הן במגרש הרפואי, והן במגרש המשפטי. ד"ר ועורך דין אהרון חיות הינו עורך דין בעל מומחיות ייחודית בתחום הרפואי, ועם ניסיון רב, שירות מקצועי ואדיב, הוא יילחם את מלחמתכם בבית המשפט, על מנת להשיג בעבורכם את הפיצוי הכספי שמגיע לכם בעקבות הנזק שנגרם לכם.

אז אם נתקלתם במקרה של רשלנות רפואית כלפיכם, והתנהגותו של הרופא הסבה לכם נזק – קבעו עוד היום פגישת ייעוץ ראשוני דרך האתר dental-law.co.il.

חוות דעת משפטית רופא שיניים

מלאו את הפרטים ואנו נחזור בהקדם, תודה.

דר' אהרון חיות – עורך דין

טלפון: 03-6222849
פקס: 03-5751472
נייד: 052-2562188
מייל: ahayout@gmail.com
כתובת:דרך מנחם בגין 7, רמת גן – מגדל גיבור ספורט קומה 28
דילוג לתוכן