פגישת ייעוץ ראשונה – חינם!

עורך דין רשלנות רפואית שיניים

עורך דין רשלנות רפואית שיניים – הבחירה המתבקשת

אם נפגעתם מטיפול או ניתוח בשיניים ואתם סבורים שמדובר ברשלנות, קיימת בהחלט האפשרות לפתוח תביעת פיצויים כנגד הרופא המטפל או המרפאה בה אירע המקרה. יחד עם זאת, חשוב להבין כי תביעות רשלנות רפואית באשר הן, אינן פשוטות מאחר שהצד השני יעשה ככל יכולתו על מנת להוכיח בחפותו, שנזקיכם לא משמעותיים, ושלמעשה שאין קשר ישיר בין הטיפול ובין הנזק. לכן, חשוב מאוד לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית שיניים בעל מומחית ספציפית בתחום.

רשלנות רפואית בטיפולי שיניים

חשוב להדגיש ולומר שלא כל הסיבוכים והבעיות בטיפולי שיניים הם בהכרח רשלנות רפואית. בטיפולי שיניים יכולים להיגרם סיבוכים מקובלים אשר אינם נחשבים לרשלנות רפואית ובגינן לא תוכלו לתבוע את הרופא בנושא. הגדרת הרשלנות של הרופא המטפל תיקבע לפי "מבחן הרופא הסביר" ולא לפי תוצאות טיפול השיניים. במידה והרופא העניק למטופל את הטיפול השיניים הסביר, בהתאם לסטנדרטים הרפואיים המקובלים, ובמידה והמטופל ידע והכיר את הסיכונים הכרוכים בטיפול מסוג זה, הרופא יחשב כשעמד במבחן הרופא הסביר.

מהם המקרים שנחשבים כרשלנות רפואית שיניים?

רשלנות רפואית היא פעילות שאינה עולה בקנה אחד עם החוקים והסטנדרטים המשפטיים והרפואיים בתחום הרשלנות. המקרים מתקיימים כאשר הרופא לא נקט באמצעי זהירות מספיקים אל מול המטופלים וכאשר בהליכים הרפואיים שביצע לא נערך מעקב מספק אחר התקדמות הטיפול. בנוסף, רשלנות רפואית יכולה להיקבע במקרה בו הרופא פעל בצורה ראויה, אך לא יידע את המטופל על התהליך הרפואי, ולא קיבל את הסכמתו המלאה להליך זה. מקרים של רשלנות רפואית יכולים להתקיים בכל אחד מטיפולי השיניים השונים כגון טיפולי שורש, טיפולי שיקום הפה, עקירות שם בינה, אורתודנטיה ועוד.

כל אחד מטיפולים אלו הוא טיפול מורכב הדורש תשומת לב רבה, ידע וניסיון. כשהמטופל בוחר את הרופא אשר יבצע למענו את אחד מהטיפולים הללו, הוא שם בידיו את בריאותו ואת אמונתו, והוא סומך עליו שיבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר. ברגע שהרופא לא יידע את המטופל על סיכונים מסוימים, או במקרה בו הרופא ביצע את משימתו לא כראוי, ישנה עילה לתביעה בגין רשלנות רפואית.

כיצד מגישים תביעה לרשלנות רפואית בשיניים?

במידה ויש לכם חשד שנזקים אשר נגרמו לכם בעקבות טיפול שיניים נגרמו בגלל רשלנות רפואית, כדי להיעזר בעורך דין רשלנות רפואית שיניים. כל סטייה מההתנהלות המקובלת והידועה בטיפולי שיניים עלולה להיחשב כרשלנות רפואית, ורק בעזרת עו"ד רשלנות רפואית שיניים, תוכלו לדעת האם אכן יש עילה לתביעה. לרשלנות רפואית שיניים, עורכי דין רבים, אך ישנה חשיבות גדולה לבחירת עורך דין אשר בקיא בבירוקרטיה שכרוכה בתביעה זו, ובנוסף בתחום רפואת השיניים.

מטופל שמעוניין להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית בשיניים ייעזר בעורך דין ויגיש את טענותיו ואת מסמכיו הרפואיים למומחה רפואי. המסמכים צריכים להכיל צילומי רנטגן וכן קבלות המפרטות את סכום התשלום אותו המטופל שילם ואת תדירות המפגשים עם הרופא הנתבע. הרופא המומחה יעבור על הממצאים ולבסוף יקבע האם ישנה עילה לכך שהרופא התרשל במילוי תפקידו. בעזרת עצות עורך הדין, המטופל ידע מהי מידת הנזק שנגרמה לו, מהם הפיצויים אותם הוא יכול להשיג, ומה עליו לעשות בכל אחד משלבי התהליך השונים של התביעה.

חשיבותה של בחירה נכונה

חשוב להבין שלבחירת עו"ד רשלנות רפואית שיניים יכולה להיות השפעה מכרעת, הן על ההליכים המשפטיים והדרך, והן על התוצאות. תחום תביעות הרשלנות הרפואית הינו מורכב ומצריך בקיאות בשני עולמות שונים – האחד הוא העולם המשפטי על החוקים, התקנות, הפסיקות, התקדימים, סוגי הפיצויים, ההליכים האפשריים וכן הלאה. השני הוא העולם הרפואי בכלל וענף רפואת השיניים בפרט, על סוגי הטיפולים והבדיקות, המצבים הרפואיים השונים, תוכניות הטיפול, חוות הדעת, סוגי הצילומים וכן הלאה.

מכאן שיש לבחור לתביעות רשלנות רפואית שיניים עורכי דין הבקיאים היטב בשני העולמות. אנשי מקצוע כאלו יבינו היטב ולעומק את המצב שאליו נקלעתם, יוכלו להנחות אתכם לאיסוף המסמכים הדרושים, יפנו אתכם לחוות דעת מקצועיות אצל מומחים רציניים בתחום, ויוכלו להסביר היטב לגבי ההליכים, הסיכויים והצעדים שיש לנקוט. עורכי דין כאלו גם יידעו לגבש כבר מלכתחילה את האסטרטגיה הטובה ביותר שתוביל לקבלת פיצויים הולמים, בין אם בתביעה משפטית או בהסדר מחוץ לכותלי בית המשפט.

גם עורך דין וגם רופא שיניים!

הבחירה המתבקשת בעורך דין רשלנות רפואית שיניים היא בעורך הדין ד"ר אהרון חיות, שהינו רופא שיניים בעל ניסיון רב וכך גם עורך דין המתמחה ספציפית ברשלנות רפואית שיניים. עם כל הכבוד לעורכי דין אחרים, השילוב שבין אדם שהינו רופא וגם עורך דין, מעניק בקיאות ויכולות שאין כדוגמתן בענף. על כך יעידו לקוחות מרוצים רבים שהסתייעו בשירותיו המשפטיים של ד"ר עו"ד אהרון חיות. לקביעת פגישה וקבלת ייעוץ ראשוני התקשרו כבר עכשיו אל ד"ר ועורך דין אהרון חיות בטלפון 03-6222849.

 

מלאו את הפרטים ואנו נחזור בהקדם, תודה.

דר' אהרון חיות – עורך דין

טלפון: 03-6222849
פקס: 03-5751472
נייד: 052-2562188
מייל: ahayout@gmail.com
כתובתרחוב בן גוריון 1 בני ברק, מגדלי בסר 2
דילוג לתוכן