פגישת ייעוץ ראשונה – חינם!

רשלנות רפואית שיניים

תפקידו וחשיבותו של עו"ד רשלנות רפואית שיניים

אם אתם סבורים שנפגעתם כתוצאה מטיפול שיניים רשלני, אינכם לבד. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה גבוהה בכמות התביעות המוגשות לבתי המשפט בגין התרשלות של רופאי שיניים בביצוע תפקידם, כאשר חלק בלתי מבוטל מהתביעות מזכות את התובעים בסכומי פיצוי נכבדים. לשם כך, מומלץ לפנות אל עו"ד ד"ר אהרון חיות, שעיסוקו הבלעדי הוא בייצוג תובעים בתביעות כנגד רופאי שיניים בגין רשלנות רפואית שיניים. ד"ר חיות המשלב בין ידע מקצועי נרחב ומעמיק בתור רופא שיניים לשעבר בעל ותק של 33 שנים , ובתור עורך דין המתמחה ברשלנות בטיפולי שיניים משנת 2001.

דמיינו תרחיש בו קרתה לכם תאונה ונשברה לכם השן, חס וחלילה. מעבר לעוגמת הנפש שאתם חשים ברגע זה, ביקשתם תור דחוף לרופא וקיבלתם תור שמצריך המתנה של מספר ימים, בהם אתם חשים כאבים בשתיית משקאות קרים ואכילת מאכלים קשים.

מעבר לכל זה, זמן מה אחרי טיפול השיניים, השן שנבנתה במקום השבר נשברה אף היא מעצמה, והתגלתה בעיה רפואית חמורה באזור בו היה הרופא אמור לטפל, לפני בניית השן החדשה. בעיה זו, גררה אחריה צורך בטיפולי שיניים נוספים, ומגבלות רבות שנשארו איתכם כתוצאה מהבעיה הראשונית שלא טופלה.

בנקודה זו, נכנס התחום המשפטי של רשלנות רפואית. עורך דין שיניים הוא איש מבוקש במיוחד בימינו, לאור העובדה המצערת שמספר מקרי הרשלנות הרפואית בתחום רפואת השיניים גדול במיוחד. סתימות ועקירות שגויות ומזיקות, בניית כתרים ופעולות כירורג שנעשו שלא בדרך המקובלת והסטנדרטית, סיבוכים בטיפולי אורתודנטיה – כל אלו רק חלק מהסוגיות בגינן ניתן לערב עורך דין לצורך פנייתו לערכאה משפטית הולמת.

בכל אופן, לפני תחילתו של טיפול שיניים מורכב, טוב אשר תבדקו את מומחיותו של הרופא המטפל, ותוודאו שהוא מוכשר ומומחה לטיפול המסוים אליו אתם נדרשים. אך אם בכל זאת, תיקלעו למצב של רשלנות רפואית, אל תהססו לפנות לעורך דין טוב, שיסייע לכם בהגשת תביעה וקבלת מבוקשכם.

עורך דין רשלנות שיניים, הוא אדם שמטרתו לייצג אתכם בבית המשפט, ולהילחם את מלחמתכם למען קבלת פיצוי הולם, אם כספי אם רפואי. ד"ר אהרון חיות הוא רופא שיניים ועורך דין, המכיר את עקרונות רפואת השיניים על בוריין וכך גם את לשון החוק וזכויותיכם הרפואיות. אם אתם מחפשים עורך דין טוב, מנוסה ובקיא בשני העולמות – המשפטי והרפואי, בואו לפגישת ייעוץ ראשוני חינם, ותתרשמו בעצמכם dental-law.co.il

מלאו את הפרטים ואנו נחזור בהקדם, תודה.

דר' אהרון חיות – עורך דין

טלפון: 03-6222849
פקס: 03-5751472
נייד: 052-2562188
מייל: ahayout@gmail.com
כתובת:דרך מנחם בגין 7, רמת גן – מגדל גיבור ספורט קומה 28
דילוג לתוכן